Постачальник мультимедійних файлів Apptopia опублікував інформацію про кількість користувачів Disney+, згідно з якою абонбаза стрімінга досягла позначки у 15,5 млн. Про це повідомив Rapid TV News.
Невідомо, якими були початкові цілі для Disney+ на такий короткостроковий період, але метою на 2024 рік було отримати 60-90 мільйонів користувачів.
Однак з такими темпами стрімінг може залучити і більше глядачів, оскільки через день після запуску (12 листопада) ресурс отримав 10 мільйонів користувачів. З того часу сервіс додав ще понад п’ять мільйонів до аудиторії.
Дослідження Apptopia також показало, що користувачі Disney+ дивляться відео на стрімінзі 25,6 мільйона разів на день з мобільного додатку. Його популярність значно зросла завдяки рішенню американської телекомунікаційної компанії Verizon пропонувати послугу безкоштовно протягом року. Крім того, Google також взяв це за приклад і пропонує три безкоштовних місяці Disney+ усім клієнтам, які купують продукти з його нової лінійки Chromebook.
І все ж Apptopia виявив, що конкуренти Disney + – Netflix, HBO та Amazon Prime – практично не змінили своїх показників. Інформаційне агентство Bloomberg підтвердило аналітичні звіти агентства про те, що ні Disney +, ні Apple + не вплинули на зниження переглядів на Netflix.
Фото: Engadget
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!