У свіжому інтерв’ю Variety Куарон поділився передісторією фільму та познайомив журналістів зі своєю нянею, яка надихнула його на створення стрічки. Але кіноіндустрія – це не самі лише квіточки: навіть якщо за твоїми плечима такі фільми, як «Гравітація» і третя частина «Гаррі Поттера», не факт, що кінотеатри змагатимуться за можливість показати твою автобіографічну новинку.
Як відомо, глобальним дистриб’ютором «Рима» виступає VOD-сервіс Netflix. Але сам режисер впевнений, що його новий чорно-білий фільм необхідно дивитися на великому екрані. При цьому Netflix поки не має точних планів щодо такого формату випуску стрічки – ні в глобальному масштабі, ні в США, де прем’єра фільму повинна відбутися 14 грудня.
Гонка воображений: как компании плодят новые стриминговые сервисы
«На сьогодні жодна з основних мереж кінотеатрів не готова випустити фільм. Imax відмовилася від прямих коментарів, але її представники натякнули, що політика компанії – поважати пріоритет ексклюзивних театральних релізів», – пише видання.
Але Куарон не втрачає надії. «На сьогодні [Netflix] виконала всі свої зобов’язання, і навіть більше, ніж обіцяла», – каже режисер. Він підкреслює, що фільмом активно цікавилися за кордоном, і що саме стрімінговий сервіс може забезпечити його максимально широкий показ.
Нагадаємо, днями асоціація швейцарських кабельних операторів Quickline розпочала фазу активної співпрацізі стрімінговим сервісом Netflix.
Фото: Getty Images