За сюжетом сім’я Хоробрих Зайців подорожує на своєму автобусі світом і зустрічає нових героїв, з якими знаходить спосіб потоваришувати. Серіал складатиметься із 52 епізодів по 6 хвилин і орієнтований на дітей дошкільного віку.
Автор ідеї – Ольга Черепанова, креативний продюсер Glowberry, а за візуальний стиль відповідає українська художниця-ілюстратор Анна Сарвіра («Геть дорослих»).
Серіал «Хоробрі Зайці» був представлений минулого року на Cartoon Forum у Тулузі, де його високо оцінили Nickelodeon International, Spin Master, Mattel, Sony Pictures Television Networks і BBC Studio. Після першого пітчингу до проекту приєдналася іспанська студія Anima, яка відповідає за такі проекти, як Legend Quest, Cleo & Cuquin, PINY Institute of New York, Here Comes the Grump, Ana y Bruno і The Legend of Charro Negro.
«Ми раді долучитися до проекту “Хоробрі Зайці” та вбачаємо в ньому великий міжнародний потенціал. Одночасно з TV-серіалом ми також починаємо розробку спеціального контенту для інтернет-каналів, який відразу буде адаптований англійською та іспанською мовами», – коментує Анхель Молінеро, виконавчий продюсер Anima.
Glowberry – українська креативна студія, яка створює контент для дітей. Перший анімаційний проект студії «Мама поспішає додому» став фіналістом пітчингів кількох фестивалів: Cartoon Forum, Animation Production Day, Cartoon 360, Annecy International Animated Film Festival (MIFA), Ottawa International Animation Festival, The Financing Forum for Kids Content.
Тим часом, Netflix планує боротися з Disney за допомогою нового дитячого шоу.
Фото: Glowberry