Загалом відвідувачам було представлено чотири проекти – «Захар Беркут», «Поліна», «Гарет Джонс» і спортивна драма «Пульс», про яку поки відомо найменше. Представники Film.UA Group крім промо-матеріалів дозволили мигцем поглянути і на плани з просування фільмів. Зокрема, в рамках BTL-активностей промокампанії «Захара Беркута» оригінальна повість Івана Франка буде видана в кінообкладинці – очікуваний хід, який, тим не менш, все ще змушує хапатися за серце любителів літературної класики. На честь виходу фільму буде випущена пам’ятна марка і монета, що теж не рідкість для вітчизняних проектів. Найцікавіше виглядають поки не конкретизовані плани щодо співпраці з культурними установами: будь-які лекції і заходи, присвячені історії XIII століття і її відображенню в прозі Франка – це заздалегідь цікаво.
Крім тизера, який ми вже обговорювали, на презентації показали бекстейдж фільму, який дійсно захоплює: викритий Роберт Патрік -англійською розмірковує про історію України, а над середньовічними воїнами кружляють дрони.
Крім того, були озвучені успіхи діджитал-промоушену фільму: згаданий тизер подивилися 400 тис. осіб, ролик до дня народження Франка – 60 тис., а блоги Ахтема Сеїтаблаєва – 80 тис.
Докладніше про презентацію читайте у вечірньому матеріалі «Телекритики».
Нагадаємо, що карпатсько-голлівудський екшен «Захар Беркут» вийде на екрани 10 жовтня 2019 року.