«Телекритика» щотижня розповідає читачам про кіноновинки вікенду.
Кіно
-
-
Японська e-commerce-компанія Rakuten має намір знімати і випускати фільми у себе на батьківщині разом із американською студією The H Collective.
-
Драма про українських моряків потрапила до основного конкурсу Варшавського міжнародного кінофестивалю, який цього року триватиме з 11 по 20 жовтня.
-
Netflix нарешті поділився трейлером довгоочікуваного «Ірландця» від Мартіна Скорсезе з його старою гвардією у головних ролях. Роберт Де Ніро, Аль Пачіно та Джо Пеші поринуть у кримінальний Нью-Йорк 1970-х.
-
Вусатий Роберт Паттінсон і бородатий Віллем Дефо божеволіють у загадковому лавкрафтіанському трейлері «Маяка» Роберта Еггерса.
-
16 серпня на українські екрани виходить дев'ятий фільм Квентіна Тарантіно «Одного разу в Голлівуді». Але в США він стартував ще 26 липня і встиг поставити особистий рекорд для режисера – $40 мільйонів касових зборів у перший вікенд.
-
Фільм Looking up, візуальні ефекти для якого робила київська студія Postmodern Digital, лідирує у китайському прокаті.
-
У чорно-білому фільмі режисера Вацлава Маргула знявся Стеллан Скарсгорд, який виконав одну з головних ролей у серіалі «Чорнобиль».
-
27 липня на HBO вийшов фільм Піппи Б'янко Share про школярку, яка стала героїнею провокаційного відео. «Телекритика» розповідає, чим нова драма відрізняється від інших історій, які порушують тему підліткового насильства.
-
Нового фільму Квентіна Тарантіно «Одного разу в Голлівуді» обіцяли $30 мільйонів у перші вихідні, однак «балада про Лос-Анджелес кінця 60-х» заробила на 10 мільйонів більше та стала найкращим стартом серед усіх робіт режисера.