Подивившись дві перші прем'єрні серії нового серіалу ICTV, «Телекритика» переконалася, що автори створили казку, мораль якої, правда, поки неясна.
Рецензії
-
-
Прем'єра драми «Тихе серце» – значна подія в українському прокаті, знекровленому перенесеннями через пандемію. Якісне кіно – те, чого зараз не вистачає, і фільм Роджера Мішелла заповнює цю прогалину.
-
У рамках 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю показали драму «Атлантида», яку Україна висунула на премію «Оскар» у категорії «Міжнародний повнометражний фільм». Ділимося враженнями після перегляду.
-
Прем'єра фільму Крістофера Нолана – завжди подія, але у 2020-му у нової роботи режисера особлива місія – реанімувати кінопрокат, який переживає складні часи через пандемію коронавірусу. Чи виправдався ризик з виходом саме зараз і чи дійсно «Аргумент» дуже складний для розуміння – розглянемо нижче.
-
Зовсім скоро у прокат вийде військова драма «Черкаси». Стрічка є першим художнім фільмом в історії національного кінематографа про ВМС України. Чому варто дивитися черговий фільм про війну, і чим він відрізняється від інших – читайте у нашій рецензії.
-
Ще на стадії виробництва «Мої думки тихі» отримали ряд нагород в Україні та Європі. Чи варто дивитися українську комедію про матерів, дітей і рахівського крижня, читайте у нашій рецензії.
-
Цього літа «А потім ми танцювали» Левана Акіна розділив Гран-прі Одеського кінофестивалю з української картиною «Додому» Нарімана Алієва. В середині грудня у Львові та Києві пройдуть допрем'єрні покази грузинської стрічки від Kinove. Про що фільм, і чому на нього варто піти − у нашій рецензії.
-
27 листопада на Netflix відбулася онлайн-прем'єра «Ірландця» від Мартіна Скорсезе. Яким вийшов олдскульний гангстерський фільм - читайте у нашій рецензії
-
11 жовтня Netflix опублікував повнометражне продовження культового «Пуститися берега». Розповідаємо, чому Гілліган недалеко втік від серіального формату в сольному фільмі про Джессі Пінкмена.
-
10 жовтня в кінопрокаті стартував фільм Ахтема Сеїтаблаєва та Джона Вінна «Захар Беркут», заснований на однойменній історичній повісті Івана Франка. «Телекритика» відвідала прем'єру і розповідає про враження у своїй рецензії.