Агентство Grey із Сан-Паулу отримали найвищу нагороду в категорії Mobile Lions за мобільний застосунок для клієнта Reclame Aqui. Програма застосовує технологію розпізнавання обличчя Microsoft, щоб показати історію бразильських корумпованих політиків.
Застосунок розпізнає фото політиків, які обіймали виборні посади останні вісім років. Зробивши фото політика з білборда, ТВ-програми або газети, користувач зможе дізнатися, чи причетний він до будь-яких скандалів.
Міжнародний фестиваль «Каннські леви» Cannes Lions вважається одним із найпрестижніших конкурсів у сфері реклами. Вперше проведені в 1954 році як скромний фестиваль рекламних роликів «Каннські леви» вийшли далеко за рамки рекламного бізнесу. Фестиваль розглядає, обговорює і оцінює різні, часто несподівані креативні рішення – від традиційної реклами до грандіозних високотехнологічних проектів, соціальних ініціатив і шедеврів високого мистецтва.