Бот Джеймс — Journey Automated Messaging for Higher Engagement – генерує листи для читачів, які мають намір відмовитися від передплати преміум-доступу. За допомогою особливих алгоритмів він не тільки виділяє кожному передплатнику найбільш релевантний контент, а й обирає час, коли той з високою ймовірністю прочитає електронну пошту. Робот опрацював 117 тис. передплатників, з яких 70% відкривали листи і переходили за посиланнями на новини. Таким чином штучному інтелекту вдалося на половину знизити кількість відписок.

Имитация робота в человеческом облике. Фото: canva
Бот Джеймс генерує найбільш релевантний для кожного передплатника контент і надсилає листи у визначений алгоритмом, зручний для читача час
Майк Мігліорі, голова з роботи з клієнтами News UK, пояснив, що основне завдання Джеймса – прищеплювати читання новин найменш залученій аудиторії.
Заголовне фото: Canva