Опубліковане дослідження під назвою Branded Content Project охоплює 40 регіональних видань, які використовують програмні, соціальні та голосові медіа. Серед них група телевізійних станцій, що належить ABC, Dallas Morning News, Graham Media Group і Texas Tribune.
«Нас здивувала кількість бажаючих взяти участь, адже компанії повинні були ділитися доходами, доходами від інвестицій та іншою конфіденційної інформацією», – розповідає Джулія Кемпбелл, лідер з брендового контенту в Local Media Association і Local Media Consortium.
Бюджет проекту – 1 млн доларів. Дослідники детально вивчили найкращі практики розвитку контенту, виділивши доходи, маржу прибутку, аналітичні матеріали, створення контенту, категорії бізнесу для спонсорських кампаній, маркетинг і роль Facebook.
Публікуємо результати дослідження Branded Content Project:
✅ Прибуток видань від брендованого контенту за 2018 год
- 23,1% видань – від $10 000 до $100 000
- 20,5% видань – від $1 000 000 до $5 000 000
✅ Маржинальність прибутку (націнка)
- понад 30% видань – націнка 50% і вище
- 72% видань – націнка 21% і вище
✅ Діджитал-доходи
- 9% респондентів – понад 50% діджитал-бюджету
- 9% респондентів – понад 21% діджитал-бюджету
✅ Залученість клієнтів
- 45% організацій мають від 1 до 25 клієнтів
- 27% організацій мають від 26 до 50 клієнтів
- 18% організацій мають від 51 до 100 клієнтів
✅ Просування
- 97% компаній – соціальні мережі
- 87% компаній – власні цифрові дані (веб-сайт)
- 31% компаній – зовнішні цифрові носії
- 38,5% компаній – друк
- 12,8% компаній – голосові мовники
- 10,3% компаній – телебачення
- 5,1% компаній – радіо
- 5,1% компаній – OTT
✅ Контент
- локальність – понад 73% видань продають брендований контент локально
Створення контенту:
- у 55% компаній – відділ продажів і маркетингу
- у 38% компаній – новинна команда
- 92% контента виробляється власними силами
✅ Використання Facebook
- 92% видавців – поширення контенту
З них:
- 79% видавців – рекламні пости
- 63% видавців – рекламні засоби
- 34% видавців використовують Facebook Live
Як бачимо, прибутковість брендованих проектів перебуває на високому рівні, однак тільки 10% компаній можуть похвалитися сотнею клієнтів. Відсоткова частка діджитал-доходів усе ще залишається низькою. Для просування контенту компанії використовують соціальні мережі, особливо Facebook, і власні сайти, а над створенням контенту в більшості з них працює відділ маркетингу.
Фото: Pixels