У своєму блозі компанія Admixer опублікувала дані дослідження, проведеного провідним світовим постачальником мобільних даних App Annie. Ми публікуємо витяги з документа, які зацікавлять digital-маркетологів.
Дослідники заявляють, що споживчі можливості молоді віком від 16 до 22 років обчислюються десятками мільярдів доларів США на рік. Відповідно до їхніх прогнозів, до кінця 2019 року покоління Z стане найчисельнішою групою населення у світі, і приріст нових користувачів мобільних пристроїв, у порівнянні з минулим 2018 роком, це підтверджує.
При розробці рекламних та digital-стратегій, експерти App Annie рекомендують звернути увагу на наступні чинники.
- 98% представників покоління Z (люди, народжені з 1997 по 2012 роки) мають власні мобільні пристрої.
- Вони цінують швидкий доступ до потрібних ресурсів, чи то мобільний банкінг, чи то служба доставки їжі.
- Вже сьогодні молоді люди від 16 до 22 років витрачають близько $44 млрд/рік. З ростом споживчих можливостей зростає їх вплив на формування призначених для користувача звичок.
- Вони цінують ті бренди, які мають у своєму розпорядженні етичну складову. Тобто серед усіх характеристик брендів місію вони ставлять на 1-е місце.
- Захоплення представників покоління Z у додатками є глибшим, ніж серед представників інших поколінь. Вони проводять приблизно 3,7 годин на місяць в одному неігровому додатку (цікаво, що в Україні тенденція дещо інша – молодше покоління проводить більше часу в іграх, тоді як і у 16-22-річних, і у 23-38-річних однакова кількість часу та сесій у соцмережах).
З інфографіки видно, які саме додатки сьогодні популярні серед молоді Великобританії, Японії, Південної Кореї та США. Цей перелік не цілком відповідає тому списку, який формують українські користувачі. Однак, прогнозуючи майбутнє брендів, варто мати на увазі, що незабаром ці додатки стануть популярними і у нашій країні.
Інфографіка: App Annie, «Укрстат», Kantar
Фото: unsplash.com
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!