Про призначення повідомляє прес-служба холдингу. Юлія має великий досвід роботи в медіа, а саме в продажі реклами та монетизації медійних проектів. Раніше Юлія Костецька обіймала посаду директора сейлз-хаусу «Медіапартнерство» та директора РА «Медіа Партнерство Баїнг», працювала в таких компаніях, як «Видавничий дім УМХ», «Бліц-Інформ», Atlantic Group LTD.
«Приєднатися до команди «Медіа Групи Україна» для реалізації стратегії розвитку групи – велика честь і професійний виклик для мене, – коментує своє призначення бізнес-директор «Медіа Групи Україна» Юлія Костецька. – Я впевнена в тому, що «Медіа Група Україна» – найбільш прогресивна медійна група на ринку, яка має сильний потенціал у створенні, дистрибуції та монетизації контенту відповідно до нових трендів і викликів часу. Мій досвід управління сейлз-хаузом групи допомагатиме в трансформації існуючої бізнес-моделі холдингу. Наша мета – забезпечити зростання доходів групи, а створення нових продуктів і розвиток перспективних напрямків монетизації контенту – серед пріоритетних завдань, які драйвлять і дають енергію для роботи. Мені приємно стати частиною молодої команди професіоналів «Медіа Групи Україна», у якій є оптимізм, мотивація і віра в те, що ми створюємо і розвиваємо».
Директор «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко коментує призначення так: «Наш холдинг перебуває зараз на важливому та відповідальному етапі розвитку. Нам потрібно визначитися з ключовими цілями і завданнями на найближче майбутнє, стратегією їх реалізації. Звичайно ж, усі зміни ми проводимо з фокусом на бізнес-результат і фінансову ефективність, тому для групи дуже важливі компетенції і досвід Юлії, її орієнтованість на комерційний успіх проектів. Особливо цінно, що Юлія вміє заряджати своєю вірою в перемогу всю команду. Радий, що Юлія Костецька з інтересом відгукнулася на пропозицію, і впевнений, що попереду у нас багато надихаючих викликів».
Як повідомлялося раніше 15 грудня 2018-го «Медіа Групу Україна» залишив директор медіабізнесу Олексій Куракін, після чого посада залишалася вакантною.
Зазначимо, в січні сейлз-хаус «Медіапартнерство» змінив назву на «Медіапартнерство Баїнг» і став працювати як баїнгова компанія з продажу ТБ-спонсорства та реклами на діджитал-майданчиках групи. Із продажу прямої реклами телегрупа розпочала співпрацю зі стороннім сейлером – Evident Media (ТОВ «Евідент медіа»). Компанію очолює відомий рекламний менеджер Антон Зінченко.
Нагадаємо, 1 червня гендиректором МГУ замість Євгена Лященко став Євген Бондаренко, який раніше обіймав посаду операційного директора в StarLightMedia. 1 липня директором зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» став Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку групи StarLightMedia.
Фото: МГУ