Виконавчий директор 1+1 media і керівник напрямку платного телебачення групи Ярослав Пахольчук пояснив, для чого придбав частку в музичному фестивалі Atlas Weekend. Він запевняє, що цього року фестиваль вперше став прибутковим. Про це Пахольчук повідомив у інтерв’ю liga.net.
Ярослав Пахольчук три роки тому разом із партнерами надавав фестивалю послуги кейтерингу. Наприкінці минулого року Ярослав придбав 15% ТОВ «Атлас Вікенд». «У мене вже 15-річний багаж досвіду: я виступаю і партнером, і менеджером, й інвестором у різних компаніях і проектах. Зараз період становлення, коли хочеться мати стосунок до тих проектів, які тебе емоційно надихають. В Atlas Weekend я бачу потенціал для фестивалю стати візитівкою України, Києва. Я взагалі людина досить драйвова. Люблю потусити, погуляти – одним словом, нонстопер. Кілька разів на рік я їжджу в інші країни погуляти на західних фестивалях. Фестивальна культура в Україні – адже її, по суті, немає, вона тільки формується. Був “Казантип”, потім з’явилася певна ніша, і Atlas Weekend її займає», – розповів Ярослав Пахольчук.
Фестиваль цього року став бізнесом. «Хоч моєї креативної функції в проекті мало, але я допомагаю організувати це як прибутковий бізнес. І за цей рік ми з цією функцією впоралися. (…) У нас тепер є бізнес-план на 5 років. У 2019 (перший рік) ми його перевиконали. Потенціал значно більший, ніж той, що ми вказували в бізнес-плані», – додав він.
Засновником фестивалю є Дмитро Сидоренко, він же власник 75% компанії, решта 10% – у Андрія Маркевича.
Видання liga.net також зазначає, що Ярослав Пахольчук володіє закладами швидкого харчування Dinners.
Нагадаємо, музичний фестиваль Atlas Weekend відбувся у Києві в липні. Його відвідало 500 000 осіб. Оборот фестивалю становить $10 мільйонів.
Фото: Олександра Йорк