Старший науковий співробітник Вашингтонської цифрової лабораторії судової експертизи Бен Німмо стверджує, що творці нових фейкових сторінок використовують менше оригінальної мови, а просто копіюють тексти з інтернету.
«Лінгвістичні помилки відкинули б їх назад до періоду з 2014 до 2017 року», – сказав Німмо агентству Reuters. «Судячи з деяких нових випадків фейків, вони усвідомили це, і тепер дають менше оригінального контенту. Довгі пости найчастіше просто копіюються з інших американських веб-сайтів. Це робить їх менш підозрілими».
Згоден з ним і виконавчий директор аналітичної компанії Graphika Джон Келлі:
«Ці актори вчаться на попередніх помилках. І чим більше гравців у світі вивчають ці темні мистецтва, тим простіше їм сховатися серед безлічі людей, що використовують ті ж підручники».
Как определить фейкового лидера мнений
Раніше творці фейків просто шерили на сторінках гучні публікації новинних ресурсів, таких як Russia Today, і їх було простіше ідентифікувати. Але тепер вони роблять контент більш різноманітним, а його джерела – менш помітні.
«Фейкові новини, які вони шерять, супроводжуються якіснішими картинками, їхні домени стали правдоподібнішими, інформація береться з маловідомих сайтів і невеликих блогів», – констатує Філіп Говард, професор Оксфордського університету і директор Інституту інтернету в Оксфорді.
Нагадаємо, що цієї весни фонд Hewlett повідомив про свій намір виділити $10 млн на боротьбу з політичною дезінформацією в інтернеті. Обіцяна сума буде виплачена різним аналітичним компаніям протягом двох років