Зі слів інсайдерів, система заохочення глядачів у сервісі Watch Back – це ні що інше, як маркетинговий хід, покликаний залучити аудиторію.
Джерела з компанії NBCUniversal кажуть, що у Watch Back не буде жодних ексклюзивних додатків. Основу контенту Watch Back становитимуть програми всіх каналів, які входять у NBCU – NBC, USA і Bravo.
Проте, факт створення стримінгового сервісу показує, що NBCUniversal намагається боротися зі стійким перемиканням уваги глядачів із кабельного ТБ на онлайн-відео.
Нагадаємо, в червні ми писали, що NBC News не хоче відставати від конкурентів, які активно розвиваються в digital-середовищі, і експериментуватиме з новим форматом. Стримінговий сервіс NBC News Digital мав надавати глядачам оригінальний відеоконтент, а не вже існуючі у NBC і MSNBC програми. У березні голова NBC News Енді Лак заявляв про плани компанії щодо відкриття стримінгового сервісу в 2018 році.