У рамках трьох дводенних івентів спікери розкажуть про роботу сучасних ЗМІ та створення цифрових продуктів на межі ІТ і медіа – від розробки проекту до монетизації контенту на різних платформах. Сьогодні запуск мультимедійних продуктів передбачає згуртовану роботу дизайнерів, розробників, маркетологів і журналістів, тому заходи розраховані на студентів і фахівців-початківців, для яких важливо розуміти всі етапи роботи з контентними проектами в інтернеті. Серед лекторів буде Анна Ткаченко, директор діджитал-напряму «1+1 медіа».
Ми хочемо ділитися знаннями про те, як технології перетворюють роботу нових медіа, роблячи їх інтерактивними та мультимедійними. ЗМІ більше не єдині, хто виробляє контент, – корпоративні блоги низки українських компаній вже сьогодні можна порівняти за переглядами з новинними сайтами.
Минулорічний івент зачепив такі ідеї, як споживання контенту, дизайн медійних продуктів, створення і монетизація відеоконтенту. Цього року серед тем:
- Як влаштовані нові медіа
- Траблшутинг у розробці продукту
- Композиція дизайну: що нам не розповів Леонардо
- Сторітелінг. Як робити вірусний контент
- Використання Big data для персоналізації новинних ресурсів
1+1 Digital Weekend відбуватиметься 20–21 квітня в Одесі, 11–12 травня у Харкові, 8–9 червня в Івано-Франківську.
На початку березня «1+1 медіа» запустила застосунок із фільмами і серіалами для IPhone.