Аудиторія майже всіх телевізійних мереж у Сполучених Штатах скоротилася. За даними MoffettNathanson Research, тільки Fox, MTV і Comedy Central демонстрували зростання кількості глядачів у серпні порівняно з тим же місяцем роком раніше.
Показники перегляду програм у прайм-тайм аудиторією 18–49 років знизилися в серпні на 12%, ефірне телебачення втратило 10% аудиторії, кабельне – близько 13%. Причому з кожним місяцем інтерес до ТБ падає усе стрімкіше. Так, у травні загальний рейтинг телеперегляду в США знизився лише на 5%, а вже в червні – на 9%.
Серед каналів Fox збільшив на 5% свої показники в липні, завдяки трансляції Чемпіонату світу з футболу. Мережа ABC втратила 6%, CBS – 15%, а NBC – взагалі 17%.
Раніше «Телекритика» писала про те, які програми дивилися українські телеглядачі минулого тижня.