Після того, як у стрічці закінчаться нові пости, на екрані з’явиться повідомлення, що користувач подивився всі записи за останні 48 годин.
«Ми створюємо інструменти, які дадуть змогу спільноті Instagram дізнатися більше про час, який вони витрачають на сервіс. Будь-який час має бути проведений позитивно і з користю. Важливо розуміти, як на людей впливає час, проведений в онлайні. Відповідальність за це лежить на всіх компаніях, і ми хочемо бути частиною рішення», – йдеться в офіційному повідомлення Instagram.
За оцінкою компанії, користувачі щодня проводять у соціальній мережі близько 32 хвилин. Середня тривалість взаємодії із застосунком становить близько 3,2 хвилини – за цей час користувач встигає переглянути нові пости та історії.
У майбутньому соціальна платформа має намір додати функцію «Не турбувати», яка дасть змогу відключити всі повідомлення з Instagram і Facebook на певний час. У компанії вважають, що нововведення допоможе впоратися із залежністю від соціальних мереж.