У межах ініціативи #забутипровік ведуча програми, спеціальний кореспондент «Сніданку з 1+1» Ірина Гулей проведе часові інтерв’ю з українськими знаменитостями. Фішка проекту в тім, що запитання зіркам ставлять глядачі каналу «1+1» і користувачі соціальних мереж Facebook і Instagram.
Народний артист України Павло Зібров став героєм першого ефіру «Сніданку після Сніданку». Він розповів глядачам про творчі плани, відповів на їхні запитання і навіть проявив себе в кількох челенджах.
Загалом у 2019 році соціальній ініціативі 1+1 media «Люди Ідей+» планують присвятити 10 епізодів програми. Студію «Сніданку з 1+1» відвідають зіркові українці, мотивуючі історії успіху яких руйнують вікові стереотипи.
«“Сніданок з 1+1” – не просто улюблене ранкове шоу українців, а й проект, який завжди слідує трендам і шукає нові рішення, щоб вразити глядачів і заслужити їхню любов. Тому “Сніданок після Сніданку” – своєрідне продовження ТВ-ефіру з цікавими та неординарними особистостями, яке може переглянути кожен охочий з будь-якого ґаджета та в будь-якому місці. Це чудова можливість стати учасником ефіру, адже акцент в інтерв’ю робиться саме на запитання, надіслані глядачами», – повідомляє Юлія Жмакіна, директорка департаменту ранкового мовлення «1+1».
Перегляд випусків «Сніданку після Сніданку» буде доступний щосереди о 10:00 на Facebook-сторінці «Сніданку з 1+1» і каналу «1+1».
Нагадаємо, 21 травня група компаній 1+1 media представила соціальний проект «Люди Ідей+. #Забутипровік» з метою розвіяти вікові забобони. Справжні «Люди Ідей» віком «+» на власному прикладі доводять, що розпочати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї ніколи не пізно.
Крім пропонованої програми стажування для людей віком «+», «1+1» також розміщує наочні історії креативного продюсера каналу Анатолія Єреми, спеціального кореспондента «ТСН. Тиждень» Костянтина Грубича, народного артиста України Анатолія Гнатюка, експерта «Сніданку з 1+1» Наталії Підлісної та редактора нішевих каналів Соломії Зінчук.
Причиною запуску проекту стали результати дослідження агентства Info Sapiens про наявність стереотипу, що розквіт творчого мислення відбувається до 40 років. Майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що після 50–56 років уже пізно змінювати професію, освоювати нову спеціальність, починати новий проект або бізнес.
Фото: «Сніданок з 1+1»