Нет, вы так не можете. Часть І
Звичайно, для модного гіганта Gucci всі ці грандіозні рекламні витрати не такі вже й великі. І навряд чи від того, що кампейни на деякий час зникнуть, одяг перестануть купувати.
«Освіта, охорона здоров’я, правосуддя для всіх дівчат, для всіх жінок, всюди» – ось чого прагне Chime for Сhange.
Нет, вы так не можете. Часть ІІ
Нагадаємо, що це не перша колаборація бренду і представників сучасного мистецтва. Раніше Gucci з метою глибше зрозуміти покоління Y створив «тіньовий комітет» із молодих людей до 30 років, які обговорюють з Марком Біззаррі (головний виконавчий директор модного будинку. – Ред.) ті ж теми, що й він з керівниками. Цей факт пояснює тенденції бренду: мурали, меми, вітрини в Harrods. Також креативний директор Gucci Алессандро Мікеле співпрацював з раніше невідомими художниками, наприклад Хелені Дауні, або дуже популярними серед мілленіалів – Поллі Нор, Алек Сот або Вільям Калт.
Заголовне фото: Wikimedia Commons