Мета першого звіту – обмін досвідом з українськими медіакомпаніями, а також робота з поліпшення власного контенту. Так, згідно з даними звіту, щомісяця понад 3,5 мільйона користувачів дізнаються новини завдяки ТСН.ua, 40% з яких роблять це через мобільні пристрої.
«Розуміючи, що нашу роботу бачать усі, а наш контент щодня дивляться мільйони українців, ми несемо велику відповідальність, адже своїм впливом можемо змінювати життя людей. Для нас дуже важливо, щоб ці зміни були позитивними, і тому у своїй роботі команда «1+1 медіа» враховує інтереси суспільства і є ініціатором позитивних і якісних змін», – прокоментував звіт генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко.
Хоч анонсів нових проектів або секретів компанії звіт «1+1 медіа» не розкриває, зате на останній сторінці автори вказали пошту, на яку глядачі можуть надсилати свої побажання і зауваження щодо роботи медіахолдингу.
Ознайомитися зі звітом можно ТУТ.