У результаті клієнти агенцій GroupM зможуть ефективніше спілкуватися з аудиторією, точніше прогнозувати результати рекламних кампаній та отримувати значні конкурентні переваги, йдеться в повідомленні групи.
LIVE Panel інтегрована у планувальні інструменти агенцій групи, підкріплюючи їх необхідними даними, що значно полегшує процеси бюджетних оптимізацій та скорочує час від пошуку ідеї до її реалізації. «Дослідження допомагає знаходити ефективні комунікаційні рішення для глобальних та локальних рекламних кампаній», – йдеться в повідомленні холдингу.
LIVE Panel – це глобальне дослідження GroupM, що вже працює у 52 країнах та має власну панель з 203 тисячами респондентів. В Україні дослідження LIVE Panel охоплює 2 000 респондентів віком від 16 до 65 років, що дають відповідь на такі групи питань:
- покупки – понад 80 категорій товарів та послуг;
- споживання медіа – охоплення та частота (28 медіаканалів), увага до реклами та емоційна реакція;
- точки дотику – аналіз 40 можливих точок взаємодії Бренду зі споживачем та їх роль в ухваленні рішень;
- поведінка у digital – де, як та як часто споживається digital-контент;
- демографія – стать, вік, дохід, зайнятість, освіта, риси характеру тощо;
- ухвлення рішень – де, як і ким ухвалюються споживчі рішення.
Холдинг зазначає, що дослідження надає медійним агенціям GroupM (MediaCom, Mindshare, Wavemaker) додаткові переваги. Серед яких у холдингу виділяють:
- глибоке розуміння споживача та його поведінки в медіа;
- розуміння клієнтського досвіду (customer journey), факторів, що впливають на вибір покупця, його мотивацію при ухваленні рішення, поведінку в точках продажу;
- пошук специфічних та глибинних мотивацій споживачів та сегментування цільової аудиторії, створення унікальної аудиторії для programmatic рішень;
- розробка планів із глибоким розумінням споживанням медіа в епоху мультиекранності;
- можливість проведення спеціальних додаткових досліджень для клієнтів за рахунок технології re-contact, які допоможуть більш глибоко проаналізувати важливі сегменти аудиторії.
LIVE Panel – це про поведінку споживача в медіапросторі, зазначає Андрій Білошапко, медіадиректор MediaCom Україна: «Розвиток технологій останніх років надав помітної динаміки поведінці споживача у медіапросторі. Це формує безліч дискусій про зростання впливу digital та його зменшення у ТБ, про необхідність адресної та персоналізованої комунікації. Дійсно, розуміння того, де і як вести діалог зі споживачами, – є абсолютною необхідністю для сучасних брендів, оскільки саме це може бути вирішальним у конкурентній боротьбі. Спираючись, на LIVE Panel та власні інструменти, ми можемо забезпечити це розуміння для наших клієнтів».
Ірина Матюшенко, директор зі стратегій Wavemaker Україна додає, що LIVE Panel буде доповнювати, а не конкурувати з іншими споживацькими дослідженням. «Анкета дослідження Live Panel відрізняється від існуючих вже на українському ринку досліджень, вона швидше доповнює їх, аніж конкурує, тож крім іншого це й можливість для наших клієнтів знайти відповіді на запитання, що досі залишалися без відповіді – щодо поведінки та вподобань українців як споживачів товарів, послуг, брендів та медійного контенту», – резюмує вона.
Нагадаємо, рекламний холдинг Publicis Groupe Ukraine підбив попередні підсумки першого кварталу 2019 після зміни політики розміщень у «Альянсі». ТВ-інфляція в 2019-му з анонсованих 45% сягнула 60%, рекламодавці в першому кварталі зменшили закупівлі інвентарю майже на чверть і масово скоротили тривалість своїх роликів.
Фото: pixabay