Найпоширеніший з видалених видів реклами – фішинг (розсилка від імені відомого бренду для отримання особистих даних). У 2018 році було видалено 58 млн прикладів такого інтернет-шахрайства.
Також Google повністю видалив рекламу з майже 1,5 млн застосунків і близько 28 млн сторінок, які порушували правила компанії. За спотворення інформації, неякісний або такий, що закликає до ненависті, контент в 2018 році реклама була видалена з 1,2 млн сторінок, а також з 22 000 застосунків. Близько 15 000 сайтів у мережі Google були заблоковані з тих же причин.
Через розміщення «небезпечного або зневажливого» контенту корпорація видалила майже 74 000 інтернет-сторінок і близько 190 000 рекламних оголошень.
Нагадаємо, нещодавно ми відзначали 30-річчя Інтернету, а Тім Бернерс-Лі поділився побоюваннями з приводу його майбутнього.
Фото: Leon Neal/Getty Images