Інформаційні ролики StarLightMedia, спрямовані на роз’яснення заходів профілактики COVID-19, виходять в ефір телеканалу групи FILM.UA. Слоган #залишайсявдома, який наразі супроводжує логотипи каналів ICTV, СТБ, Нового каналу та ОЦЕ ТБ, буде також інтегрований до лого каналу 36.6TV. Про це повідомляє прес-служба FILM.UA Group.
Ролики, які відзняла StarLightMedia, – відкриті й безкоштовні для розповсюдження.
Михайло Царьов, СЕО StarLightMedia: «Ми вітаємо дії наших партнерів і радіємо ширшому залученню відповідальних медіакомпаній до інформування громадян про необхідні превентивні дії під час пандемії. Віримо, що надання повної та об’єктивної інформації про вірус, постійна комунікація з глядачем задля дотримання правил безпеки та протидії паніці – це ключова відповідальність мовників у цей період».
«Ми раді підтримати наших партнерів, групу StarLightMedia, у їх ініціативі. Своєчасна, правдива, прозора інформація зараз як ніколи важлива для усього суспільства. Закликаємо всі медіа України об’єднати зусилля для того, щоб ми змогли зробити свій внесок у боротьбу з пандемією, запобігти розповсюдженню паніки та переконати українців у тому, що залишатися вдома зараз життєво необхідно», – прокоментувала Виктория Ярмощук, CEO FILM.UA Group.
Фото: StarLightMedia
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!