Сервіс заснований ще в 2012 році й відомий тим, що допомагає видавцям і блогерам працювати з платформою Facebook Live, створюючи, наприклад, опитування серед глядачів. Серед клієнтів стартапу значаться такі гіганти, як Univision, BuzzFeed, Turner Sports, Nasdaq, TED, NBC.
Угода дасть змогу проекту нарешті визначитися з баченням своєї місії, розширити аудиторію і безпосередньо працювати з творцями контенту. Останні отримають інструменти і зможуть зосередитися на своєму основному завданні, не витрачаючи зайві час і гроші.
Інтерактивні елементи покликані збільшити залученість аудиторії, тим самим допомагаючи Facebook конкурувати з Twitch і YouTube. У цьому разі зусилля компанії спрямовані проти пасивного споживання контенту.
Соцмережа постійно експериментує з відеонапрямком. На початку року Facebook почала тестувати функцію Watch Party для спільного перегляду і обговорення трансляцій і відеозаписів. За допомогою цього інструменту учасники груп можуть взаємодіяти один із одним.