сайті Grow.
Як заявляє Нікола Мендельсон, віце-президент Facebook в Європі, Африці і на Близькому Сході, ідея створення журналу виникла у компанії ще півроку тому, але втілилася тільки зараз.
Журналісти видання FIPP обурюються з приводу назви видання від Facebook: «Grow Magazine є найпопулярнішим в світі журналом про розведення канабісу, його випускають у всіх 50 штатах США і в Канаді. Це викликає запитання: чому Facebook вирішив дати своєму першому офіційному журналу таку ж назву? І взагалі, чому соцмережа, яка наполягала на тому, що вона не ЗМІ, вирішила випустити журнал?»
«Звичайно, їх [компанію Facebook] можна було б пробачити за не найкращий контент. Зрештою, Цукерберг був досить послідовний у своїх твердженнях, що Facebook – це платформа, а не видавництво. Ну, принаймні, досі», – іронізує видання Free Port Press.
Нагадаємо, раніше Facebook повідомляв про те, що компанія тестує платформу Branded Content Matching, за допомогою якої рекламодавці зможуть шукати інфлюенсерів для розміщення в їхніх акаунтах спонсорського контенту. Біржа дасть змогу брендам обирати інфлюенсерів за критеріями таргетингу, а потім зв’язуватися з ними для співпраці.