Компанія Facebook представила на своїй рекламній платформі більше можливостей персоналізації реклами, які працюють на базі Machine learning, йдеться в анонсі.
Динамічні формати. Тепер рекламодавці зможуть автоматично показувати аудиторії різні формати реклами, ґрунтуючись на алгоритмах і прогнозах Machine learning. Ця можливість доступна для цілей: «Продажі з каталогу», «Трафік» і «Конверсії».
Оптимізація тексту в одиночній медійній рекламі. Як повідомлялося раніше, у жовтні 2019 року Facebook запровадила функцію адаптивної реклами, що дозволяє рекламодавцям вводити кілька варіантів тексту в основні текстові поля, поля заголовків і поля опису для цілей «Трафік», «Встановлення програм» і «Переходи». Використання різних варіантів тексту, складених на основі індивідуальних переваг, обраних за допомогою інструментів Machine learning, допоможе оптимізувати доставку і продуктивність рекламних оголошень.
Автоматичний переклад в одиночній медійній рекламі. У Ads Manager рекламодавці можуть вказати кілька мов, на які автоматично будуть перекладатися їх оголошення. Ця функція може допомогти прискорити процес налаштування глобальних кампаній.
Фото: Getty Images
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram и Facebook!