Працывниця від імені компанії заявила, що не виключає можливості виявлення ще не одного витоку приватної інформації, аналогічної Cambridge Analytica. Facebook проводить розслідування на предмет знаходження всіх можливих витоків, запевнила вона.
На запитання, як захиститися від витоку даних простим користувачам, Сандберг відповіла несподівано. Зі слів операційного директора, користувачам можуть запропонувати за гроші відмовитися від збору їхніх персональних даних, які в подальшому використовували б бренди для таргетованої реклами. Стає зрозумілим, що саме персональні дані й інформація про те, який контент подобається користувачеві соцмережі, дає змогу працювати всьому механізму реклами в Facebook.
«Якщо таке (послуга щодо відмови від збору даних. 0 Ред.) буде, то це буде платний продукт», – зазначила Сандберг.
Ця ситуація дуже нагадує епізод серії «Чорного дзеркала», де кімната героя була оточена чотирма стінами-екранами, на яких періодично спливали рекламні ролики з порнографією. Позбутися нав’язливого відео можна було, тільки списавши зі свого грошового рахунку сотні «золотих».
Власне, Facebook зараз хоче впровадити щось подібне. І це лякає. Так само як і те, що люди, наближені до індустрії технологій, такі як Стів Возняк, б’ють на сполох і видаляють особисті акаунти в соцмережі.