Нещодавні розслідування, пов’язані з діяльністю британської компанії Cambridge Analytica, негативно позначилися на репутації Facebook. Так, стало відомо, що компанія, яка вивчає вплив на поведінку користувачів у соціальних мережах, зібрала особисті дані 50 мільйонів користувачів Facebook і змоделювала поведінку десятків мільйонів американців для того, щоб показувати їм релевантну політичну рекламу. Вважається, що саме Cambridge Analytica зробила вагомий внесок у перемогу Дональда Трампа на виборах президента США.
Це незважаючи на масове засилля фейків у світовій соцмережі. Природно, в такій ситуації слід щось робити для утримання користувачів. Цукерберг і компанія не знайшли нічого кращого, ніж купити рекламу в найбільших газетах Мексики, де на цілих розворотах були розміщені поради, як уникнути потрапляння в пастку фейків.
Матеріал називається «Поради, як визначити фейковий новини» і містить десять рекомендацій, таких як «Засумніватися в заголовку», «Перевірити джерело» і «Уважно стежити за URL-адресою». Наприкінці тексту є приписка: «Разом ми зможемо обмежити поширення фейковий новин».
Вибори в Мексиці мають відбутися 1 липня.
Фото: pexels.com