Лідер з-поміж стримінгових сервісів з передплатою планує цього року інвестувати в контент власного виробництва до $ 8млрд. Минулого року Netflix витратив на створення свого контенту $6 млрд, а в 2016 – $5 млрд. Для порівняння, у 2017 році HBO витратили на свій контент $2 млрд.
Виступаючи в понеділок на саміті MoffettNathanson’s Media & Communications 2018 у Нью-Йорку, Тед Сарандос відмовився розкривати інформацію про те, яка частина видатків компанії йде на придбання ліцензій на показ «чужого» контенту. Однак він заявив, що основна частина витрат припадає на оригінальну продукцію Netflix.
Зі слів Сарандоса, до кінця 2018 року в розпорядженні Netflix буде близько 1000 оригінальних проектів, з них 470 будуть прем’єрами. Директор із контенту також сказав, що 90% клієнтів регулярно переглядають оригінальний контент стримінгового сервісу.
«Творці [проектів], з якими ми ведемо переговори, дивляться Netflix, і вони хочуть бути в нашій мережі», – заявив на саміті Сарандос. Він також зазначив, що зараз найкращий час для того, щоб бути продюсером.
У 2017 році в інтерв’ю CNBC Рід Гастінгс, співзасновник і головний виконавчий директор Netflix, заявляв, що компанія готова інвестувати в свою продукцію стільки, скільки буде потрібно, щоб «залишатися неперевершеною».
«Протягом наступних кількох років з інвестиціями в $17 млрд і зростаючою бібліотекою власного контенту ми як і раніше будемо задоволені нашою здатністю порадувати наших клієнтів у всьому світі», – сказав глава Netflix.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про те, що наукова фантастика та фентезі стали найпопулярнішими жанрами в Netflix у першому кварталі 2018 року. Фільми цих жанрів воліли дивитися 12% користувачів.