“Телекритика” попросила пресслужбу МГУ прокоментувати причини такого рішення, директор «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко повідомив, що група перебудовує й удосконалює процедуру digital, та пообіцяв пізніше повідомити про плани та зміни. Також «Телекритика» попросила прокоментувати своє звільнення саму Олену. Нижче наводимо її розгорнутий коментар.
«У 2017 році переді мною і командою стояла амбітна задача – діджитал у медіагрупі повинен стати усвідомленою частиною бізнесу. Йшлося не просто про адаптацію телевізійних продуктів для онлайну, але і про те, щоб знайти максимально ефективні способи взаємодії з аудиторією, яка не є телевізійним глядачем. Крім того, перед нами, найбільшим паблішером на українському ринку, стояла мета – ефективна монетизація.
Ми провели перезапуск процесу взаємодії з ТВ-проєктами всередині групи та кардинально змінили механізм діджитальних продажів: відмовилися від ексклюзивних комітментів і відкрили контент для монетизації на основі аукціону всім легітимним учасникам ринку. Значне зростання доходів відчули практично відразу.
Постійно вивчаючи свою аудиторію та її інтереси в онлайні, ми навчилися доставляти релевантний контент у зручний час й у зручній формі. Аудиторія відповіла нам взаємністю. У серіалів телеканалу «Україна» найбільша аудиторія у YouTube серед конкурентів, Футбольна група – YouTube канал №1 у спортивному сегменті, а сайт footballua.tv увійшов у топову трійку українських спортивних сайтів. Новинний сегмент активно розвивається – аудиторія молодого бренду «Україна 24» зростає як у ТБ, так і в діджиталі. При таких темпах до кінця року досягне 1,5-1,7 млн в онлайні. На сайт «Сегодня», нарешті, повернулася аудиторія з Google-пошуку (після кількох змін алгоритмів Google у 2020 році весь ландшафт новинного сегмента дуже змінився, це відчули на собі всі учасники). Я вдячна всім, хто брав участь у здійсненні цієї стратегії. Реалізувати такі рішення було непросто, але у нас вийшло».
Читайте також:
Олена Шабашкевич залишила МГУ, компанія перебудовує функцію digital
Олена Шабашкевич про диджиталізацію, боротьбу з піратами та створення єдиного стрімінгового сервісу
«Медіа Група Україна» планує підвищити ціни для провайдерів
«Медіа Група Україна» об’єднує OLL.TV та Xtra TV
Фото: Facebook Олени Шабашкевич
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!