Сам YouTube-канал був створений Оксаною Марченко рік тому, проте датою офіційного старту блогерської кар’єри ведучої можна вважати 29 червня 2018 року, коли вийшов трейлер майбутнього блогу зірки.
«Ви побачите мене такою, якою ще ніколи не бачили», – пообіцяла в трейлері Марченко і ніби у воду дивилася, бо такого від Оксани Михайлівни український глядач точно не очікував.
Як і кожен поважаючий себе блогер, Марченко придумала для постійного вітання користувачів свою фішку. Стандартну фразу «Всім привіт, я Оксана Марченко, і це мій YouTube-канал» теледіва примудряється вимовляти нудотно-солодким голосом, та ще й співуче. Однак не варто сприймати канал Оксани як щось легке і несерйозне, бо в свої ролики зірка вкладає більш глибокий сенс.
Наприклад, у відео під назвою «Лайфхак про лайфхак» телеведуча пояснює, в чому саме мета її каналу: «Я хочу, щоб в моєму YouTube-каналі ви побачили різноманітність мого світу». А далі уточнює: «Я буду дарувати вам, мої дорогі, свої ідеї і робити світ цікавим».
Сам ролик присвячений тому, звідки взялося таке явище, як лайфхак, і що воно, на думку Марченко, означає. «Потрібні лайфхак для самопрезентації», – розмірковує Оксана. Дивно, мені здавалося, лайфхаки потрібні творцям для збільшення кількості переглядів, а глядачам – для здобуття корисної інформації.
Ведуча продовжує тему, розповідаючи про те, що головне для початківця лайфхак-гуру – це ідея. «Ідея, як відомо, – двигун торгівлі», – говорить Марченко (а автори підручників з економіки тут же записують в свої щоденники). «Продавати я, звичайно, нічого не буду», – з посмішкою додає Оксана.
На думку Марченко, глядачів потрібно дивувати різноманітним і несподіваним контентом: «Сьогодні – про спорт, завтра – про смачненьке, післязавтра – про те, як правильно забити цвях, ні разу не вдаривши себе по пальцю».
Наступну фразу навіть коментувати складно. Можливо, Оксана просто перегрілася на липневому сонці і не встигла відійти: «Ось я і вирішила зібрати це все (інформацію. – Прим. ред.) в «букет» і подарувати вам, мої дорогі глядачі, у вигляді великої кількості пелюсток. Якщо їх зібрати, ви можете відтворити барвисту картину сучасного життя, про яку ми і будемо тут [на каналі] з вами говорити».
Шостого липня на каналі телеведучої з’явився ролик українською мовою, в якому Марченко ділиться інформацією про свято Івана Купали і про те, як плести купальський вінок. Починається ролик так: «Липневе літо. Є в ньому щось магічне, загадкове, те, що завжди викликає непідробній інтерес із року в рік». Тут Марченко, як ніколи, близька до народу, тому що схожими рандомними фразами кожен з нас в середній школі починав свої твори на тему «Як я провів літо». Саме в цьому ролику я також помітила, що очі ведучої занадто помітно бігають по рядках телесуфлера.
На каналі Оксани поки 17 відео, але не всі з них нові: тут є й уривки з її проекту «Шоу Оксани Марченко», яке вона вела ще на початку нульових. У випусках YouTube представлені уривки програми з Потапом і Настею, Валерієм Меладзе та Анною Седоковою.
Також ведуча чомусь планує залучати нову аудиторію стареньким контентом. У відео під назвою «Вперше!!! Ексклюзив!! Оксана Марченко відроджує авторський проект “Імена”» зірка розповідає про бажання відродити проект про людей з українським корінням, які живуть за кордоном. Марченко каже, що її довго просили про це, але вона тільки зараз вирішила «повернутися на 20 років назад» і показати глядачам «Імена» такими, якими вони були тоді (читай: нового контенту не дочекаєтеся).
«Не забудьте поставити «лайк» і коментар», – каже наприкінці роликів артистка, мабуть, не підозрюючи про те, що це не працює. Для того щоб глядач захотів написати коментар, потрібно чимось його зачепити або хоча б поставити запитання.