У доповіді йдеться, що користування Facebook як джерелом новин впало на 9% з 2017 року по 2018 в США і на 6% по всьому світу. А серед молодого покоління і зовсім знизилося на цілих 20%.
Підкреслюється, що зміна алгоритму Facebook шкодить новинам. Примітно, що в інших соцмережах такого не спостерігається.
У всіх країнах середній рівень довіри до новин залишається відносно стабільним – 44%, більше половини (51%) відзначили, що довірять новинним медіа, які читають. Близько 34% довіряють новинам, які знайшли за пошуком, а 23% довіряють новинам у соціальних медіа.
Понад половину (54%) стурбовані відмінністю реальної і фейкової інформації в інтернеті.
Занепокоєння безпекою викликало зростання програмного забезпечення для блокування реклами. Понад чверть (27%) блокують рекламу на будь-яких девайсах. У Греції кількість користувачів становить 42%.
Користувачі більше довіряють брендам із тривалою спадщиною та історією в ТВ-мовленні, ніж популярним виданням, створеним в інтернеті.
Для багатьох телебачення залишається важливим джерелом новин, але зменшення щорічної аудиторії продовжує викликати запитання щодо майбутньої ролі суспільних мовників і їхньої здатності привертати нове покоління глядачів.