З’ясувалося, що 26 % користувачів видалили додаток соцмережі зі смартфона, 42 % перестали постійно заходити в Facebook, щоб перевірити новини і оновити свій статус, 54 % скорегували свої налаштування конфіденційності, наприклад, закрили профіль від чужих очей, поміняли пароль або відписалися від підозрілих сторінок.
Висновок Pew був однозначним: американці стали більш підозріло ставитися до соцмережі після скандалу з Cambridge Analytica. Крім того, відмовитися від Facebook допоміг флешмоб #deletefacebook (#видалифейсбук), який підтримали багато знаменитостей з США.
Нагадаємо, компанія Cambridge Analytica шляхом нешкідливих тестів зібрала особисті дані 50 мільйонів користувачів Facebook і змоделювала поведінку десятків мільйонів американців для того, щоб показувати їм релевантну політичну рекламу. Вважається, що саме Cambridge Analytica внесла вагомий вклад у перемогу Дональда Трампа на виборах президента США.