Інвестиції в сервіс Hulu минулого фінансового року (він завершиться 30 вересня 2018 року) принесли Disney збитки $580 млн. Про це повідомляє CNBC з посиланням на звіт компанії.
Ще $469 млн Disney втратила в сегменті direct-to-consumer, в основному за рахунок спортивних сервісів ESPN+, які перейшли під її контроль разом із компанією BAMtech, та інших OTT-послуг.
Таким чином, загалом сектор потокового відео приніс компанії збитки більш як $1 млрд. Цифра показова в контексті того, що Disney готується в 2019 році запустити власний сервіс Disney+, щоб активніше конкурувати з Netflix і Amazon.
Аналітик компанії BTIG Річ Грінфілд (Rich Greenfield) передбачає, що з запуском Disney+ збитки зростуть. Крім того, Disney ще потрібно в рамках угоди з 21st Century Fox викупити 30% Hulu, що також спричинить додаткові операційні витрати. «Займаючись стримінгом, варто бути готовим до збитків, особливо якщо ви виступаєте в позиції наздоганяючого», – зазначив експерт.
Аналітики звертають увагу на те, що навіть Netflix, піонеру галузі, заробіток на стримінгу дається важко. Хоча компанія стабільно звітує про операційний дохід, вона роками нарощувала борги і, як і раніше, змушена вкладати практично весь дохід у новий контент. За оцінкою низки фахівців, у 2019 році Netflix витратить на нові шоу понад $10 млрд.
Як повідомлялося раніше, Disney планує сфокусувати свій новий стримінговий сервіс Disney+ на дитячу аудиторію, а Hulu буде орієнтований на дорослих глядачів.
Нагадаємо, компанія Netflix минулого тижня оголосила про підвищення вартості передплати. Підвищення цін зокрема пояснювалося зростанням видатків на локалізацію контенту і необхідністю конкурувати з новими гравцями, що виходять на ринок.
Фото: pixabay