Екс-телеведучий, а тепер продюсер, блогер і, не побоїмося цього слова, інфлюенсер Олексій Дурнєв давно та вельми продуктивно співпрацює з різними брендами. Маючи успішні кейси, Олексій із задоволенням ділиться своїм досвідом із медійниками та блогерами, розповідаючи про те, як створювати вдалі колаборації з різними брендами. Ось і нас теж його досвід зацікавив.
Інтерв’ю
-
-
ДіджиталІнтерв'юКіноСпецпроекти
Одного разу в Multiplex: Віталій Писаренко про аудиторію, Screen X і квоти
от TelekritikaЯк найбільша мережа кінотеатрів мріє стати інтертейнмент-холдингом, застосовує date і просуває українське кіно. -
«Телекритика» дізналася у CEO Terminal FX, як в Україні створити студію спецефектів і який шлях треба пройти, щоб потрапити в топ і співпрацювати зі світовими кіностудіями.
-
ДіджиталІнтерв'ю
Digital-директор 1+1 media Анна Ткаченко – про підривні технології, українські медіа та гроші
Трансформації на медіаринку неминучі: еволюційним чи революційним шляхом, але вони відбудуться. У рамках конференції DGTL Marathon #3 «Телекритика» докладно розпитала Digital-директора 1+1 media Анну Ткаченко про те, чи готова аудиторія до змін, чи є шанси у платної підписки і чому впровадження підривних технологій – це важливо. -
Портал DOU собрал отзывы украинских программистов о работодателях и выявил самые распространенные причины их недовольства. «Телекритика» узнала, что думает о ситуации на украинском рынке IT Ирина Шаталова, HR Business Partner 1+1 Digital.
-
«Телекритика» встретилась со звездными комментаторами турнира Dota2, который в Украине проводит киберспорт-студия WePlay!
-
Дан Балан поділився новим досвідом і враженнями від шоу «Голос країни».
-
Як розповідати візуальні історії і чому анімація крутіша за відео – у нашому інтерв'ю.
-
Прима української політичної журналістики і незмінний шеф-редактор «Дзеркала тижня» Юлія Мостова дала розгорнуте тригодинне інтерв'ю Дмитрові Гордону.
-
ДіджиталІнтерв'ю
Провідні британські ЗМІ пропонують уряду регулювати контент у соцмережах
от TelekritikaГлави великих медіакомпаній Великох Британії, зокрема BBC, Sky, ITV, Channel 4, BT і TalkTalk, опублікували відкритого листа урядові країни з вимогою відстежувати контент у соціальних мережах.