Ольга Демченко, Head of Customer Service Programmatic Media Group, про консолідацію ресурсів TV та Digital на благо інтересів компаній і брендів.
Аналітика
-
-
Модель Calco для добудови охоплень у діджиталі за ТВ-розміщення
-
АналітикаДіджиталЗМІ
Підписка і не тільки: на чому сьогодні заробляють діджитал-медіа
от TelekritikaКейси австралійських видань. -
АналітикаБлогиДіджитал
Про важливе у Programmatic: що варто врахувати ТВ-каналам та ОТТ-сервісам
от TelekritikaБлог CСO Admixer Advertising Стаса Тельпіса. -
Дані дослідження Admixer за перше півріччя 2020-го.
-
На делікатне питання відповідають провайдери та ОТТ-сервіси.
-
АналітикаБлогиДіджитал
Більше перегляду. Менше реклами: як карантин вплинув на ринок IPTV/OTT
от Сергій БойкоБлог засновника і директора незалежного рейтингового агентства Big Data UA Сергія Бойка. -
Прогнози Digital TV Research та думки експертів.
-
АналітикаДіджиталЗМІТБ
Зворотний зв’язок: навіщо потрібен дослідний проєкт «Медіа Групи Україна» та Gradus Research
от TelekritikaАвтори проєкту «Градус здоров'я України. Зворотний зв'язок» розповіли «Телекритиці» про несподівані результати опитувань, які показують, що половина українців вірить у штучне походження коронавірусу, і про експериментальні методи соцдосліджень, що дозволяють стежити за змінами суспільних настроїв практично у режимі реального часу. -
Досвід Суспільного мовника, «Медіа Групи Україна», 1+1 media, StarLightMedia, телеканалів «112 Україна» та «Еспресо».