Google позиціонує новинку як «гіперлокальну мережу для тих, хто хоче знайти людей, готових приєднатися до них в таких заходах, як спорт або відвідування шоу». Головна відмінність Shoelace від стандартних соцмереж, зі слів творців, у тому, що вона орієнтована не на поточні зв’язку між людьми, а на знайомства і розширення кола спілкування. Про це повідомляє thenextweb.
Наразі Shoelace можна використовувати тільки для запрошень людей, які мають такі ж інтереси. Досить створити список подій і заходів, у яких ви берете участь, і запропонувати друзям або ж незнайомцям приєднатися. Також соцмережа буде показувати події, на які ви можете потрапити.
Shoelace працює на Android і iOS, однак поки доступна тільки в Нью-Йорку і потребує запрошення, тому доведеться почекати і подивитися, наскільки успішним буде цей експеримент Google і чи стане нова соцмережа глобальною.
Нагадаємо, «Телекритика» повідомляла про те, що Google і Associated Press запускають ресурс із обміну регіональними новинами.
Фото: The Sun