Креативне агентство Banda підписало меморандум із Держагентством з управління зоною відчуження про створення нового обличчя Чорнобиля. Команда візьметься за формування його позитивного іміджу. Про це повідомляється на Facebook-сторінці Banda.
У креативному агентстві вважають, що Чорнобиль – це набагато більше, ніж законсервована зона відчуження, і цей образ час змінити як на локальному, так і на міжнародному рівні. «Плануємо зробити фокус не стільки на історії зони, стільки на тому, що відбувається тут просто зараз. А зараз відбувається купа всього: Чорнобиль став потужною туристичною локацією, яку протягом останніх років відвідали сотні тисяч українських та іноземних туристів. А ще мало хто знає, що тут розташований крутезний науковий майданчик, де проводяться дослідження із застосуваням найсучаснішого обладнання з радіаційної безпеки, археологічні розкопки та навіть тестування роботів. Цими напрацюваннями вже користуються вчені з усього світу. І нам дуже хочеться, щоб про це дізналися», – поділилися своїми планами в Banda.
Креативне агентство має розпочати розробку нового іміджу Чорнобиля найближчим часом.
Фото: Unsplash
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!