Замість мелодраматичних серіалів телеканал «Україна» планує у цьому році концентруватися на процедуралах. Також канал цікавиться комедіями, зокрема романтичними. У планах мовника вийти на самоокупність не раніше, ніж через 5 років. Про це в інтерв’ю «Фокусу» повідомила директор каналу Вікторія Корогод.
Мелодрами заміняться детективами, також канал планує розвивати романтичні комедійні серіали. «Ми активно розвиваємо процедуральні лінійки. У нас уже були серіали «Доктор Ковальчук», «Виходьте без дзвінка», «Пошта». У цьому році також буде кілька прем’єр, виробництвом яких займається як наш внутрішній продакшен, так і зовнішні партнери. Ми розуміємо, що сьогодні актуальні більш динамічні історії, які вимагають від глядача активного залучення до подій на екрані. (…) Ми активно шукаємо комедії, зокрема романтичні, але такого продукту дуже мало на ринку. Зараз у нас у розробці кілька заявок. Це саме те, чого каналу дійсно не вистачає, і в успіх чого ми віримо. (…) Ми також плануємо запустити серіал на досить табуйовану у нашому суспільстві тему домашнього насильства, він буде називатися «Відважні» », ─ каже Вікторія Корогод.
Телеканал готується також створити копродукційні серіали з європейськими країнами: «Зараз ми почали переговори з прибалтами і поляками. Сподіваюся, що в цьогоріч зайдемо як мінімум в один аналогічний проєкт (аналогічний серіалу «Маркус» (осінь 2019), вироблений спільно з Литвою ─ ред.). Хоча така робота передбачає певні обмеження ─ як технологічні, так і ментальні. Насправді, не так легко знайти ідею, яка буде однаково цікава двом різним країнам».
Виробництво серіалів подорожчало у середньому на 20%, телеканалу не вистачає україномовних кадрів: «Інфляція у виробництві серіалів минулого року досягла 20%, і це, зрозуміло, відчутно для нас. І врахуйте, що 20% ─ це для базового продукту. Якщо говорити про ексклюзивні проєкти ─ цей показник ще вищий. Інша проблема полягає у серйозній нестачі виробничого ресурсу. В Україні зараз помітний дефіцит якісних творчих команд ─ сильних режисерів, талановитих сценаристів і акторів, особливо таких, які вільно володіють українською мовою. Тому, звичайно, інтерес наших конкурентів у виробництві серіалів справив великий вплив на загальну якість продукту».
Телеканал готує талант-шоу: «У 2019-му ми повернулися до теми великого праймового шоу, яких не знімали шість років. Навесні у нас вийшло смарт-шоу «Дивовижні люди». Воно зайшло у непростий для розважального контенту час ─ у розпал передвиборної кампанії, і явно не розкрило весь свій потенціал. І хоча ідея смарт-шоу залишається нам близькою, ми вирішили сконцентруватися на талант-шоу. Зараз ми на етапі відбору заявок, і я сподіваюся, що у кінці цього або на початку наступного року ми порадуємо глядача новим проєктом. Активно розвиваємо і музичний напрямок, який став невіддільною частиною телеканалу. Цьогоріч маємо намір збільшити кількість концертів і шукаємо інноваційні творчі форми».
Мовник планує запустити якусь соціальну програму в інтернеті: «Будемо розвивати лінійку соціальних форматів, яку ми запустили кілька років тому. Ба більше, саме через соціальне спрямування хочемо вийти в інтернет. Так, у цьому році плануємо запустити діджитал-проєкт під умовною назвою «911», пов’язаний з актуальною соціальною проблематикою і залученням наших громадян до подолання наявних проблем».
Телеканал «Україна» планує вийти на самоокупність не раніше, ніж через 5 років: «Ми плануємо досягти цих показників у п’ятирічній перспективі. Але робимо все для того, щоб впоратися раніше. Важливо розуміти, що сьогодні ми заробляємо не тільки коштом реклами і спонсорів, а й завдяки активному продажу наших серіалів, зокрема й за кордон». Серіали «України» доступні у 99 країнах, серед яких у Саудівська Аравія, Індія та В’єтнам.
Нагадаємо, телегрупа StarLightMedia за підсумками 2019-го стала прибутковою. Телегрупа 1+1 media готується вийти «у плюс» за підсумками 2021-го.
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!