Рекламно-комунікаційний холдинг Dentsu Aegis Network Ukraine оголошує про кадрові зміни в медіа-агенції Vizeum Ukraine і агенції з розміщення зовнішньої реклами Posterscope Ukraine. Позицію Media Director у компанії Vizeum Ukraine обійме Дарина Момот, яка раніше очолювала ТВ-баїнг у Amplifi Ukraine (також входить у DAN Ukraine). З 1 вересня у компанії Posterscope Ukraine новий СЕО – Світлана Степанюк, яка 11 років працює із зовнішньою рекламою та стояла біля витоків створення агентства.
Дарина Момот у рекламній галузі з 2008 року. На новій посаді вона розширить зону відповідальності і сконцентрується на розвитку експертизи як на ТБ, так і нон-ТБ. «Завдяки багаторічній роботі в підрозділі Amplifi, майданчику, що впроваджує трансформаційні підходи до процесу медіаінвестицій клієнтів, Дарина прекрасно орієнтується в українському медіаринку і вміє знаходити найефективніші рішення медіазавдань клієнтів. Також вона близько знайома з корпоративною культурою Vizeum Ukraine, де свого часу збудувала блискучу кар’єру і обіймала позицію баїнг-директора», – повідомляє холдинг.
Дарина Момот коментує своє повернення в компанію так: «Я дуже рада повернутися в яскраву команду Vizeum Ukraine. Зміни у світі та індустрії зараз відбуваються дуже швидко і потребують від нас постійного розвитку та застосування нових знань і підходів навіть у вирішенні вже знайомих завдань, тому ми з командою застосовуємо наш багатосторонній досвід і сконцентруємося на розвитку експертизи та пошуку нових найефективніших рішень для наших клієнтів».
Перед Світланою Степанюк стоять такі завдання: посилення лідерських позицій у баїнгу, просування digital-інструментів і розвиток інновацій у галузі, а також трансформація і автоматизація внутрішніх бізнес-процесів у компанії. «Агентство Posterscope, у якому раніше я пропрацювала 9 років, є для мене рідним, і я дуже хочу, щоб компанія розвивалася, змінювалася і процвітала. Зовнішня реклама посідала й посідатиме важливе місце в медійному спліті ефективних рекламних кампаній. Діджитальні трансформації, які ми вже спостерігаємо в Україні, і світові тренди в галузі свідчать про те, що у зовнішньої реклами дуже великий потенціал у розвитку нових напрямків й інновацій. Завдання, яке стоїть перед агентством – стати лідером таких змін в Україні – драйвить, надихає діяти і шукати нетривіальні шляхи в його вирішенні», – коментує Світлана Степанюк.
Андрій Нікітіч, який очолював Posterscope Ukraine від дня заснування агентства, залишає комунікаційну групу Dentsu Aegis Network Ukraine. «Posterscope Ukraine зараз перебуває у чудовій формі: з року в рік зростають обороти, з’являються нові клієнти, народжуються нові ініціативи. Я щиро вдячний за все те, що Андрій Нікітіч зробив для створення та успішної роботи лідера на ринку зовнішньої реклами: 12 років тому було створено агентство Master AD, сформована приголомшлива команда, а потім відбулася успішна трансформація локальної компанії в мережевий Posterscope Ukraine. На поточному етапі розвитку між менеджментом групи і Андрієм сформувалися розбіжності в поглядах на тактичну та довгострокову стратегію розвитку бізнесу. Саме тому Андрій залишає нашу комунікаційну групу. Я впевнений, що Світлана Степанюк у новій для себе ролі поведе Posterscope Ukraine до нових звершень і перемог у сучасній мінливій рекламній індустрії», – коментує Олександр Гороховський, CEO Dentsu Aegis Network Ukraine.
Фото: Dentsu Aegis Network Ukraine