Марк Цукерберг шукає можливості для відбору новин із джерел з високим ступенем довіри у користувачів за допомогою людських рук або спеціального алгоритму, пише The Guardian.
І хоча спеціально наймати професійних журналістів не будуть, Марк Цукерберг подумує над тим, щоб оплачувати їхню інтелектуальну працю, тим самим поповнюючи новий розділ «високоякісним контентом, що заслуговує на довіру». Джерела у Facebook припускають, що новинний продукт перебуває в розробці вже протягом певного часу і буде готовий до запуску до кінця цього року.
Зазначимо, якщо все-таки Facebook вдасться до допомоги не алгоритму, а людей-редакторів, це порушить традиційний підхід компанії до використання алгоритмів для просування матеріалов.
Повідомляється, що такі новини входитимуть в окремий розділ Facebook, який працюватиме паралельно з давно встановленою стрічкою новин, в якій користувачі бачать на першому екрані після входу публікації друзів, змішані з повідомленнями від брендів й інших сторінками, на які підписалися.
Цукерберг підрахував, що 10–20% аудиторії Facebook будуть зацікавлені в запропонованому розділі, причому більшість буде його уникати, тому що захоче «побачити, що відбувається з їхніми друзями», а не читати журналістику.
Проопонований продукт буде схожий із існуючим продуктом Facebook для перегляду відео або Apple News, в якому вже працюють «живі» редактори для відбору історій, які потім передаються десяткам мільйонів користувачів Apple.
На думку розробників, такий новинний розділ, ймовірно, піде на користь традиційним видавцям, які, як правило, посідають лідируючі позиції в рейтингу довіри і вже давно критикують чинну модель Facebook.
Фото: pixabay