Незважаючи на те, що Vogue Business повторює ім’я Vogue, видання працює як окрема організація з незалежною редакційною групою і власним tone of voice. Головний офіс Vogue Business розташований у Лондоні, і використовує глобальну мережу брендів Condé Nast International – Vogue, GQ, Glamour і Wired. Видання пропонує глобальний погляд на індустрію моди, краси і розкошів. Vogue Business створений для тих, хто ухвалює бізнес-рішення в моді і суміжних галузях.
«В умовах консолідації засобів масової інформації запуск нового глобального видання – рідкість, – каже Вольфганг Блау, президент Condé Nast International. – Ніхто у світі не наймає більше fashion-журналістів у різних місцях, ніж ми. Наша глобальна мережа журналістів, цифрових редакторів і ресерчерів занурена в актуальні модні тенденції на всіх населених континентах, надаючи команді Vogue Business доступ до безпрецедентної інформації і знань – від локальних fashion-тенденцій до змін у виробництві, навчанні, технології та поширенні».
Редактором нового бізнес-видання стала Лорен Індвік – журналіст у сфері моди та бізнесу, колишній головний редактор Fashionista.com.
Протягом останніх двох років Лорен Індвік очолювала лондонську новинну групу Vogue International, співпрацюючи з командами Vogue по всьому світу.
Видання відразу зробило ставку не на охоплення, а на розсилання. Воно створювалося із застосуванням інкубаторної моделі гнучкої розробки та постійних експериментів з бета-користувачами відразу на 29 ринках.
«Ми застосовуємо новий глобальний, візуальний і керований даними підхід до журналістики, – каже Лорен Індвік, головний редактор Vogue Business. – Наша журналістика розроблена для максимального впливу та доступності, даючи легко зрозуміти ключові ідеї з першого погляду, і дати можливість ухвалювати рішення, які сприятимуть зростанню бізнесу та кар’єри».
Особливою рисою запуску Vogue Business стала робота зі своєю аудиторією. Видання відразу зробило ставку не на охоплення, а на розсилання. Воно створювалося із застосуванням інкубаторної моделі гнучкої розробки та постійних експериментів з бета-користувачами відразу на 29 ринках.
«Завдяки нашій методиці розробки ми глибоко розуміємо нашу аудиторію, ретельно вивчаємо її і постійно працюємо з відгуками читачів», – коментує Сіара Бірн, директор з розвитку бізнесу Condé Nast International.
Business Vogue працюватиме за такими напрямками: аналіз тенденцій в індустрії моди, вплив світового ринку на індустрію, культурні тенденції і зрушення, що впливають на торгівлю, технології та досягнення, які допомагають виробляти, просувати і продавати продукт.
Нагадаємо, до кінця 2019 року Condé Nast зробить платними всі електронні версії своїх видань.
Заголовне фото: vogue.ua