Кількість унікальних користувачів, які відвідали сайт CNN у квітні становить 123 млн людей. На другому місці New York Times із аудиторією 94 млн відвідувачів. На третьому місці – USA Today з аудиторією 64 млн осіб.
Наведені вище дані від comScore Multi-Platform Media Metrix стосуються лише десктопних користувачів. Щодо аудиторії, яка заходить на сайти через мобільні пристрої, то ситуація дещо інша. Так, наприклад, Washington Post витіснив USA Today з трійки лідерів.
Найчисельнішою виявилася «мобільна» аудиторія CNN (95 млн), на другому місці – New York Times (74 млн), на третьому місці – Washington Post (68,8 млн). Слідом ідуть сайти Fox News і HuffPost із аудиторією 68,7 млн і 51 млн відповідно.
Цікаво, що серйозне видання CNN за аудиторією мілленіалів (34 млн користувачів) обійшло більш розважальний Buzzfeed (28 млн користувачів).
Нагадаємо, нещодавно ми писали про те, що Amazon стала лідером ринку онлайн-сервісів передплатного відео. Компанія Джеффа Безоса зараз має 55% ринку застосунків формату «відео на запит».