Київстар та 1+1 media зазначають, що у їхньому загальному продукті «Київстар ТБ» за 6 місяців 2020 року активність зросла на 35%.
«При цьому, якщо збільшення глядацького інтересу в січні-березні відбувалося поступово, то у квітні активність різко зросла на 20%. У червні та липні попит поступово повернувся до докарантинного рівня», – уточнюють компанії.
Основну перевагу глядачі надають національним телеканалам загального інтересу. У трійці лідерів: «1+1», «Україна» та ICTV. Ці та багато інших каналів у «Київстар ТБ» транслюються у HD-якості. Серед тематичних телеканалів найбільше дивляться кіно (TV 1000 Action, VIP Comedy, ViP Megahit HD), дитячі («ПлюсПлюс», Nick Jr., Nicktoons) та освітні канали (Viasat History, Viasat Explore, Discovery Channel).
Крім 207 телеканалів, платформа «Київстар ТБ» має свою відеобібліотеку. Серед 10 тис. фільмів і серіалів лідерами за результатами пошуку стали стрічки українського виробництва «Чорний ворон» і «Свінгери-2». Також найбільш популярними стали такі іноземні фільми як: «Секрети домашніх тварин – 2», «Як приручити дракона – 3», «Форсаж: Гоббс і Шоу», «Швидше кулі», «Загін самогубців». Серед телешоу і серіалів лідирує контент українського виробництва: «Світ навиворіт», «Папік», «Одруження наосліп», «Мишоловка для кота».
«Ми задоволені тим, як розвивається наш спільний з 1+1 media продукт. Якщо колеги відповідають за наповнення платформи контентом, то ми надаємо нашим абонентам сервіс щодо під’єднання та налаштування, унікальні переваги у вигляді вигідних тарифів та акційні пропозиції. Також у період карантину ми відкривали доступ до всіх телеканалів і VOD-контенту всім користувачам незалежно від обраного тарифу», – прокоментував начальник департаменту фіксованого зв’язку Київстар Сергій Сухоруков.
Компанія зазначає, що абоненти, які користуються платформою «Київстар ТБ» на смартфонах, дивляться контент без списання мегабайтів, а також можуть користуватися нею без оплати завдяки пакету «Легкий». Крім цього, вибираючи «Київстар ТБ» у рамках тарифів «Усе разом», користувачі можуть економити до 50% на мобільного зв’язку, домашньому інтернеті та телебаченні.
«Ми уважно стежимо за уподобаннями наших користувачів та прикладаємо максимум зусиль, щоб постійно розширювати контент на платформі. Так, за останні пів року ми збільшили кількість телеканалів зі 150 до 207, вдвічі збільшили кількість каналів у HD-якості, а також значно розширили VOD-бібліотеку: з 7 тис. до більш ніж 10 тис. фільмів», – розповів керівник проєкту «Київстар ТБ» від 1+1 media Павло Рибак.
Читайте також:
«Київстар ТБ» та 1+1 media відкривають доступ до відеобібліотеки для усіх користувачів послуги
«Київстар ТБ» відкриває доступ до телетрансляцій уроків
«Сніданок з 1+1» та «Київстар» запустили рубрику про зв’язок поколінь
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!