«Люди ігнорують фрукти і овочі… 86% європейців не отримують їх у достатній кількості», – так починається ролик Phillips, який викладений на офіційній сторінці бренду в YouTube.
Загальновідомо, що відсутність фруктів і овочів у щоденному раціоні може викликати серйозні проблеми зі здоров’ям, тому маркетологи компанії дійсно натиснули на хворе місце. Fruit and vegetables matter – заявили вони (і десь ми це вже чули).
Спільно з голландськими майстрами компанія організувала «підміну» полотен у музеї The Rijksmuseum. З оригінальних картин «прибрали» фрукти та овочі, а потім розвісили в одній із зал копії полотен з порожніми столами та посудом.
Метою рекламної кампанії було привернути увагу людей, і це вдалося.
Коли здивовані відвідувачі музею порівнювали зображення на буклетах з картинами, що висять в залі, вони здивовано роззиралися. У цей момент до картини підходив ілюзіоніст і «діставав» з неї який-небудь фрукт або овоч. Після цього відвідувачам музею запропонували випити сік і розповіли, що їх весь цей час знімала прихована камера.
Звичайно, однією з цілей проведення кампанії було просування соковижималок і блендерів Philips, але важливо враховувати і те, що бренд заробив додаткові бали в очах аудиторії тим, що висловив свою стурбованість здоров’ям потенційних покупців.