Відео показують, як люди в звичайному житті стають дуже схожими на героїв шоу, які вони дивляться. Кожне відео триває по 60 секунд, за які з шанувальниками серіалів Amazon відбуваються трансформації. «Великі серіали залишаються з тобою», – промовляє слоган рекламної кампанії.
Героями рекламних роликів стали офісна працівниця (прихильниця серіалу «Вікінги»), яка втомилася від людей, які порушують її особистий простір, і стала сміливою і агресивною, як справжнісінький вікінг; мамій, який наслідує героя шоу «Люцифер» і стає зухвалим; батько, який навчився бути суперзібраним у персонажа серіалу «Джек Раян», і пара закоханих, яку надихає на розкутість серіал «Чужинка».

_
_

_
_

_
_

_
_
Раніше ми писали про те, що анонімні представники компанії розповіли CNBC, що Apple хоче зробити принамні частину контенту, який розробляється для її довгоочікуваного стрімінгового сервісу, безкоштовним для власників пристроїв.