Ми вже звикли, що на сторінках журналів або буклетів можна зустріти пробники всіляких парфумів, які починають видавати запах, якщо потерти зображення. У школі реклами Miami Ad School пішли дещо іншим шляхом і створили визначник запаху, який видає сама людина. Ось тільки терти ніхто вас не буде – досить лише подихати на сторінку.
У рекламістів вийшло вбудувати в друковану рекламу антибактеріального препарату для порожнини рота Listerine визначник pH: якщо він відповідає неправильним показникам, значить, запах з рота неприємний. Рекламу назвали Honest print («Чесна реклама»).
За задумом маркетологів, читач повинен подихати на рекламу, і якщо рівень pH не в нормі, то на сторінці проявляється зображення антибактеріального ополіскувача для рота Listerine.