Як заявляють творці проекту, він буде присвячений одній із головних проблем цифрової епохи, а саме – маніпулюванню інформацією, фейковим новинам і постправді. ARTEFACT також вбачає свою місію в тому, щоб «підвищити загальний рівень медіграмотності» в країні.
Артисти різних країн напишуть до скульптури офіційний саундтрек. Проекту сприяє Державне агентство України з управління зоною відчуження (ДАЗВ).
«Чорнобильська тематика завжди викликала великий інтерес у громадськості і представників ЗМІ. А там, де є попит на інформацію, можуть з’являтися чутки, легенди і як результат – фейкові новини. Це все призводить до дезінформації громадян із важливих питань. Тому агентство підтримує ініціативу організаторів ARTEFACT. Якісне, точне і правдиве інформування, боротьба з фейками і відповідальне споживання інформації – запорука розвитку нашої держави», – зазначає голова ДАЗВ Віталій Петрук.
Презентація скульптури в Чорнобилі відбудеться в жовтні. У рамках проекту буде проведено низку зустрічей з активною молоддю на тему захисту від фейків, фактчекінгу і розвитку критичного мислення. Усі події арт-проекту обіцяють зробити частиною документального фільму.