З типовою для політичного трилера зав’язкою (агент ізраїльської розвідки повертається до роботи, щоб завершити останню справу), Fauda при цьому повністю відповідає своїй назві. Однак хаотичні повороти сюжету і брутальне зображення бойових дій не відвернули глядачів від серіалу. Навіть більше, Netflix описує його як міжнародний феномен і навіть заздалегідь оголосила про продовження «Фауди» на 3 сезон, не кажучи вже про те, що з розпростертими обіймами вітала нові проекти його творців, Лайора Раза і Аві Іссачарова.
Локальна преса неодноразово хвалила серіал за неупереджене зображення палестино-ізраїльського конфлікту. Так, газета Haaretz писала, що це «перший телесеріал, дивлячись який, можна відчувати якісь емоції щодо палестинців, які скоюють теракти – вам показують їхні переживання і мотивацію».
The Guardian у своїй новій статті, присвяченій виходу 2 сезону Fauda, навпаки, знаходить розповідь упередженою. «Йому не вдається уникнути повної залежності від ізраїльської точки зору, ізраїльських протагоністів. Особливо в першому сезоні, де ізраїльська окупація взагалі не відображена – немає стіни, немає поселень і зруйнованих будинків, тільки кілька маленьких пропускних пунктів. Жодних тобі щоденних брутальних замальовок життя на окупованій території. […] Творці Fauda кажуть, що хотіли показати, як під час війни обидві сторони страждають, але такі зображення рівності заслуговують на критику під час асиметричного конфлікту, в якому одна сторона окупована».
Нагадаємо, днями український режисер Сергій Лозниця, який отримав премію за найкращу режисуру в рамках канської програми «Особливий погляд», розповів, чому насильство в ігровому кіно допустиме.