Цього тижня американський фармацевтичний гігант пообіцяв припинити ретушувати всі зображення, пов’язані з його косметичними продуктами.
З квітня в магазинах, на офіційному веб-сайті та в соціальних мережах усі фотографії бренду, які жінки бачать у рекламі косметики або парфумерії, не будуть настільки «прилизані», виправлені і відретушовані. Це має позбавити покупців невпевненості у собі.
«Це була відповідь на глобальну розмову жінок, які відчувають на власному досвіді розширення своїх прав і можливостей у суспільстві», – сказала Гелена Фоулкс, президент CVS Pharmacy і виконавчий віце-президент CVS Health.
На додаток до обіцянки не редагувати власні зображення, CVS також просить всі бренди, які продає (як от L’Oréal, Maybelline і Coty), зробити те саме або позначити ретушовані зображення як «змінені».
Компанія створила так звану «марку краси» – символ серця в колі – яким позначатимуться всі змінені фото в рекламі.
«Ми хочемо чітко прояснити цю проблему і зробити красу тим, що змушує жінок почуватися добре, а не невпевнено», – сказала Фоулкс.